Proces kupovine sadrži nekoliko sledećih koraka:

  • Dolaskom na prodajni portal EuroMarket.rs nalazite /Kategorije Proizvoda/ koji se nalaze na levoj strani naslovne. Svaka kategorija ima nekoliko svojih potkategorija u kojima vi tražite Vaš željeni proizvod. Do proizvoda koji tražite, možete doći i na još jednostavniji način - jednostavnim kucanjem naziva proizvoda u prozor pretrage koja se nalazi u hederu.
  • Kada pronadjete željeni proizvod, klikom na sliku dolazite do veće slike i detaljnog opisa istog proizvoda.
  • Klikom na /Kupujem/ ubacujete proizvod u /Vašu korpu/
  • Klikom na /Vašu korpu/ dolazite na stranu na kojoj se nalazi samo Vaša kupovina, ovde možete preglednije analizirati Vašu kupovinu i odlučiti da li kupujete ili odustajete od kupovine.
  • Klikom / Na Kasu / dolazite na stranu gde se registrujete ili logujete u sajt ako ste već registrovani. Ako niste i ne želite, kliknite samo /Nastavi kao gost.
  • Klikom na / Nastavi kao gost / dolazite na stranu / Adresa za dostavu / gde unosite svoje podatke na koje ide isporuka robe. Ako želite da roba bude isporučena na neku drugu adresu - upišite to u komentaru na ovoj stranici. Zatim kliknite /Na Kasu/.
  • Dolazite na /Detalji porudzbine / gde možete pogledati narudžbenicu još jednom. 
  • I na posletku klikom na /Potvrda porudžbine / 

Naručivanje telefonom

Ukoliko iz bilo kog razloga niste u mogućnosti da naparvite narudžbenicu na regularan način preko sajta koristeći dugme "Dodaj u korpu", možete to učiniti i telefonom na sledeći način:

  • Pozovite broj 069/502-5270 (radnim danima od 09-17 časova)
  • Izdiktirajte operateru pun naziv proizvoda ili/i šifru proizvoda - šifra proizvoda: 6106
  • Operater će zapisati vaše podatke: ime, adresu isporuke, kontakt telefon i napraviti narudžbenicu.
  • Nije moguće napraviti narudžbenicu ukoliko na ovoj stranici piše da je ARTIKAL RASPRODAT!
  • Ukoliko naručujete na firmu potrebno je da znate i PIB broj firme

Molimo vas da ovaj telefon koristite isključivo za telefonske narudžbenice a ne za postavljanje tehničkih pitanja u vezi proizvoda. Operateri nisu osposobljeni da vam daju tehničke informacije o proizvodima. Za tu svrhu molimo vas da nam pošaljete email putem opcije KONTAKT. Email će biti prosleđen tehničkoj službi koja Vam jedina može dati precizne podatke o proizvodu.

Kako se vrši plaćanje?

Narudžbine se plaćaju pouzećem.
To dakle znači da ćete narudžbinu platiti  kuriru prilikom preuzimanja paketa.
Da li je moguće plaćanje kreditnim karticama?

Trenutno smo u pregovorima sa bankama kako bi omogućili ovu opciju, nadamo se da će uskoro biti dostupna, o čemu ćete sigurno biti obavešteni.

Plaćanje iz inostranstva ?

Omogućili smo plaćanje robe iz inostranstva:

1. Plaćanje možete izvršiti i preko bankovnog računa. U tom slučaju mi Vam šaljemo predračun i devizne instrukcije na osnovu kojih vršite uplatu u banci. Ovaj metod plaćanja malo duže traje (oko 7 dana) zbog kliringa.

2. Plaćanje preko PayPal-a 

3. Plaćanje putem Western Union-a

Kako plaćaju pravna lica?

Pravna lica plaćaju virmanski. Prvo posaljemo predračun, pa zatim nakon uplate šaljemo proizvod.

NOTE: EuroMarket.rs ima pravo da zahteva avansno plaćanje ukoliko proceni da postoji rizik za realizaciju odredjene narudzbine.

REKLAMACIJE

Reklamacija i način rešavanja reklamacije

SVI PROIZVODI NA PORTALU EUROMARKET.RS MOGU SE REKLAMIRATI U SKLADU SA ZAKONOM O ZAŠTITI POTROŠAČA:

Član 56

Potrošač može da izjavi reklamaciju prodavcu radi ostvarivanja svojih prava iz čl. 52, 54. i 81. ovog zakona, kao i zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka.

Prodavac je dužan da na prodajnom mestu vidno istakne obaveštenje o načinu i mestu prijema reklamacija, kao i da obezbedi prisustvo lica ovlašćenog za prijem reklamacija u toku radnog vremena.

Potrošač može da izjavi reklamaciju usmeno na prodajnom mestu gde je roba kupljena, odnosno drugom mestu koje je određeno za prijem reklamacija, telefonom, pisanim putem, elektronskim putem, odnosno na trajnom nosaču zapisa, uz dostavu računa na uvid ili drugog dokaza o kupovini (kopija računa, slip i sl.)

Prodavac je dužan da vodi evidenciju primljenih reklamacija i da je čuva najmanje dve godine od dana podnošenja reklamacija potrošača.

Prodavac je dužan da potrošaču izda pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklamacije, odnosno saopšti broj pod kojim je zavedena njegova reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija.

Evidencija o primljenim reklamacijama vodi se u obliku ukoričene knjige ili u elektronskom obliku i sadrži naročito podatke o podnosiocu i datumu prijema reklamacije, podatke o robi, kratkom opisu nesaobraznosti i zahtevu iz reklamacije, datumu izdavanja potvrde o prijemu reklamacije, odluci o odgovoru potrošaču, datumu dostavljanja te odluke, ugovorenom primerenom roku za rešavanje na koji se saglasio potrošač, načinu i datumu rešavanja reklamacije, kao i informacije o produžavanju roka za rešavanje reklamacije.

Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Odgovor prodavca na reklamaciju potrošača mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije. Rok ne može da bude duži od 15 dana, odnosno 30 dana za tehničku robu i nameštaj, od dana podnošenja reklamacije.

Prodavac je dužan da postupi u skladu sa odlukom, predlogom i rokom za rešavanje reklamacije, ukoliko je dobio prethodnu saglasnost potrošača.

Ukoliko prodavac iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu potrošača u roku koji je dogovoren, dužan je da o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavesti potrošača i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost, što je u obavezi da evidentira u evidenciji primljenih reklamacija. Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.

Nemogućnost potrošača da dostavi prodavcu ambalažu robe ne može biti uslov za rešavanje reklamacije niti razlog za odbijanje otklanjanja nesaobraznosti.


OBRASCI ZA REKLAMACIJU, ZAMENU ILI ODUSTAJANJE SU PRILOZENI NA OVOJ STRANI ILI U ZAGLAVLJU SVAKE STRANE.

SVE NEOPHODNE SERVISE VASEG PROIZVODA - PRIJAVITE EURO MARKETU NA EMAIL office@euromarket.rs

S postovanjem

VLASNIK EUROMARKET.RS 

ŽIVOMIR VASILJEVIĆ PR TRGOVINSKA RADNJA I AGENCIJA ONLINE-E-MARKET KIKOJEVAC

KIKOJEVAC BB

34205 Bare

Matični broj 64722654

PIB 110199730

APR БП 89304/2017

Tekući račun 160-0000000487827-34

*poreski obveznik nije u sistemu PDV