PC Star Wars - The Clone Wars Republic Heroes

1.299,00 din.


Prodavac:

Opis proivoda:

 

PC Star Wars - The Clone Wars Republic Heroes

 

Proizvođač: Lucasarts

Datum izlaska: 01.01.2000.

 

Akciona igra smeštena u Star Wars univerzum između prve i druge sezone crtane serije Clone Wars. Preko 30 raznolikih misija, mnogo legendarnih likova koje možete voditi (računajući tu i Obi Wan Kenobia i Anakina Skywalkera) garantuju dugotrajnu zabavu svim fanovima Ratova Zvezda.

 

Clone Wars” (da razjasnimo pojmove čitaocima koji su digli ruke od najčuvenije svemirske sage nakon Lukasove papazjanije u vidu epizoda I–III) predstavlja vanfilmsko pokriće dešavanja u Star Wars univerzumu, hronološki smešteno između „Napada klonova” i „Osvete Sita”. Prvobitno zamišljen kao 2D animirana serija prikazana na Cartoon Networku još daleke 2003. godine, „Clone Wars” je doživeo reanimaciju u vidu istoimenog CGI filma, i to kao uvertire u solidnu televizijsku seriju namenjenu mlađanim padavanima ispred ekrana koja je ovih dana ušla u drugu sezonu emitovanja. Da li je Sila jaka i sa Republičkim herojima, prvom multiplatformskom igrom inspirisanom ovom sagom unutar sage?

 

Dešavanja u igri uglavljena su između prve dve sezone pomenute serije i opisuju sukob džedaj-komandosa alijanse sa droidskim armijama grofa Dukua i njegovih komandira-lakeja iz serije. Lomatanja po pet galaktičkih poglavlja, izdeljenih u skoro četrdeset misija, odrađivaćete iz perspektive nekoliko džedaj vitezova (Anakin i njegova učenica Ašoka, Mejs Vindu, Obi Van i dr.) i trupa klonskih komandosa pod vođstvom famoznog komandira Kodija. Džedajski nivoi napravljeni su u stilu arkadno-platformskih izazova u kojima ćete ravnopravno izvoditi gimnastiku po elementima arhitekture i satirati horde droida trgovačke federacije razbacujući ih okolo kako svetlosnim mačem tako i primenom Sile. U klonskim nivoima, s druge strane, probijate se kroz gomile neprijatelja isključivo pucanjem (i bacanjem granata) u svojevrsnoj 3D varijanti pucačine Commando sa drevnih arkadnih mašina (uz sporadično rešavanje uvredljivo laganih terenskih zagonetki i mehanizama za otvaranje prolaza za dalje). Sve je to fino i krasno zamišljeno, ali dozlaboga repetativno, dosadno i naporno tokom igranja na duže staze. Skakutanje po terenu pati od loše odrađenih kontrola, što će često rezultovati lošom procenom udaljenosti i padovima sa raznoraznih platformi, a to će opet biti sankcionisano brzim respawnom na obližnjem checkpointu koji će u potpunosti anulirati setovanu težinu igre i bilo kakvu neizvesnost prilikom igranja. Dodatna infantilna orijentacija očigledna je i iz grafičkih dodataka (kostimi, glave likova iz SW mitosa i raznorazne druge drangulije) koje otključavate skupljanjem poena na nivoima, što neće uspeti da skine namrštenost s lica mališana koga ste posadili ispred monitora i koji verovatno razmišlja o tome da bi upravo mogao da igra daleko superiornije Lego Star Wars igre... I find your lack of faith disturbing, rekla bi dobra, stara crna kaciga dok force chokeom iskrkljava život iz još jednog Star Wars razočaranja...